Indkøbskurv Der er 0 varer i kurven
Høj kvalitet
Høj kvalitet
God service
Gr. Covid-19 kan der forekomme forlænget leveringstid
Fornuftige priser
Fornuftige priser

Forretningsbetingelser.

GENERELLE SALGS, BETALING OG LEVERINGSBETINGELSER
HUSK INDEN BESTILLING AT GENNEMLÆSE VORES BETINGELSER.
ALLE PRISER PÅ DENNE SITE - ER I DKK INCL MOMS. Priserne er dagspriser.

Her kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Når du handler med os indgås aftaler på dansk.

Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din faktura, skal du sende en mail til vores mail adresse og oplyse dit ordrenummer.

Betaling & levering:

Bankoverførsel til Sparekassen Kronjylland: 6192 - 0014181776

MobilPay: 22 33 01 93

Det bestilte sendes iht varens leveringstid.
Varen vil blive bestilt ved modtagelse af betaling.

 

Afhentning

Det er muligt at afhente varen hos os efter nærmere aftale på:

Toftagervej 3

8543 Hornslet 

Pasningsgaranti: 

Når du bestiller fælge og kompletsæt ved os, yder vi naturligvis pasningsgaranti. Dog tager vi forbehold, hvis der er monteret anden undervogn (sænket), større bremser, og udført karrosseri ændringer, der afviger fra standard.

Reklamation: 

Alle reklamationer kan kun behandles på vores adresse og skal sendes franko. Ved fremsendelse af reklamation ufranko, faktureres kunden for de reelle og dokumenterede omkostninger,- i håndteringsgebyr.
vi kan ikke stilles til ansvar for drifttab, monteringsomkostninger eller lignende.
Husk at medsende kopi af ordre / faktura ved reklamation.
NB: Hvis ikke vi har monteret og solgt dæk ifm. de fælge der reklameres over, skal dæk naturligvis afmonteres inden stillingtagen til fælg reklamation, det samme gælder ved dæk reklamation.

Når du handler her har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid”, efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig og original emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Der kan ikke reklameres over almindeligt slid: Fælge med lak, krom og polerede flader, der har været kørt med i vinter halvåret og bla. har været udsat for salt, samt været udsat for påkørsel på grene, strejfninger - ridser der hurtigere udvikler sig til deciderede skader hurtigere end normal fælglakeringer.
Der er heller ingen reklamationsret såfremt de er misligholdt, har været påkørt, har stenslag, ridser eller lignende. Ingen reklamation hvis skader stammer fra monterings værktøj.
Der ydes ingen reklamationsret på dæk eller fælge der er sammenbygget til "tyskerstil". Ej heller på unormal dækslid ifm. montering af spacere samt / eller sænket undervogn.
På alle udgåede fælge, ydes ingen suppleringsgaranti.

NB: Hvis ikke vi har monteret og solgt dæk ifm. de fælge der reklameres over, skal dæk naturligvis afmonteres inden stillingtagen til fælg reklamation, det samme gælder ved dæk reklamation.

Hvis du ikke er tilfreds med en tjenesteydelse (montering) kan du kontakte os.

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret på montering, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.



Klageoplysninger

Hvis du mod forventning har en klage over en vare købt hos os, er du velkommen til at kontakte os for at finde en løsning. Alternativt kan klagen indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Hvis du er beboende i et andet EU-land, kan EU-Kommissionens online klageportal benyttes. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr


Modtagelse af varer

Ordren betragtes som leveret, når vores fragtselskab har leveret ordren på den aftalte adresse.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

 

Persondata

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger, med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos os og udleveres ikke til 3. part.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Du har altid ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du, efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til os.
 
Cookies
På hjemmesiden anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere